Film reklamowy, promocyjny, korporacyjny czy wizerunkowy w pierwszym skojarzeniu wydają się być frazami które są synonimami. W końcu każdy z nich jest związany z reklamą. Firmy tworzą produkcje reklamowe, żeby pokazać usługę, bądź produkt, który dzięki popularyzacji wpłynie na ich przychody. Nie każde zyski jednak można bezpośrednio mierzyć w pieniądzu, choć z zasady działania i cele podmiotów gospodarczych są jasne sprecyzowane. Wartość dodaną tworzą wszelkie długotrwałe relacje biznesowe, lojalność, jakość, terminowość, rzetelność. Załóżmy, że prowadzimy firmę produkującą meble.Jesteśmy sporą firmą, zatrudniamy 1000 osób. Relacje, które nas łączą są dwojakie: z jednej strony zabiegamy o naszych klientów, z drugiej zaś o kontrahentów i możliwość płynnej, nieprzerwanej współpracy. Działamy w trudnej branży w której potrzeba zróżnicowanych surowców do naszej produkcji np. potrzebujemy drewna, zmienne, wadliwe prawo i bardzo duże zapotrzebowanie na rynku sprawia, że jakościowy surowiec jest ograniczony, trudniej jest jeszcze z pianką, wystarczy sobie przypomnieć sytuację z przed kilku lat, kiedy surowca po prostu brakowało na świecie i tylko nieliczni byli w stanie go zdobyć, Po dziś dzień braki w TDI (Diizocyjaniantoluen) windują cenę materiałów. Dlatego bardzo ważną kwestią są nasze relacje biznesowe i jakość kontaktu z dostawcami. Wiadomo, że nic nie przekona ich bardziej do nas niż terminowe płatności, które są najlepszym argumentem świadczącym o rzetelności przedsiębiorstwa. Niemniej jednak warto zadbać o swój wizerunek. Na odbiór danej firmy nie wpływa tylko produkt czy usługa, którą oferują, ale także, jak został wykonany czy zrealizowany, kto go robił. Obecnie ważne dla szerokiego grona odbiorców są kwestie bycia ekologicznym, a zatem procesy produkcyjne, gospodarowanie odpadami, zmiennych jest wiele. Dlatego należy to wykorzystać i pokazać się z jak najlepszej strony. Film wizerunkowy będzie idealnym sposobem na zaprezentowanie siebie swojej firmy i marki. Niezależnie od pomysłu na film i tego o czym będzie produkcja, każdorazowo będzie ona działać ocieplająco na wizerunek twojej firmy . Możliwości zaprezentowania jest wiele i ograniczać może jedynie pomysłowość.
Oddziaływanie naszej marki na zewnątrz zależne jest od zaangażowania i środków poniesionych na nie. Niemniej jednak prostota i pomysłowość mogą okazać się kluczem do sukcesu. Niejednokrotnie wielkie kampanie reklamowe nie były w stanie dogonić osiągów produkcji znacznie mniejszych tylko dlatego, że te wykazywały się pomysłowością w realizacji ale przede wszystkim jakimś chwytliwym tekstem, który tak wbił się w głowę, że kojarzeni są z niego po dziś dzień. Warto dodać, że łatwo zapamiętywalne logo dobrze wpływa na rozpoznawalność marki. Większość przedsiębiorstw jednak musi skupić się na tworzeniu wizerunku firmy poprzez pokazywanie konkretnych procesów produkcyjnych, jakość, wykwalifikowanie i zadowolenie pracowników, pokazywanie firmy podczas jej ważnych wydarzeń i rocznic, udział w różnego rodzaju konkursach branżowych i zgarnianie nagród świadczących o jakości wykonywanych usług czy za bycie nowoczesnyn bądź ekologicznym w biznesie. Wszystko to będzie wpływało na naszą rozpoznawalność i pozycję w branży a także ogólnie w biznesie, sprawdza się tu zasada im większy jesteś, tym więcej możesz. Dlatego niejednokrotnie kontrahenci zabiegają o swoje względy wiedząc, że we trudnym momencie będzie można się zwrócić o pomoc.
Oddziaływanie naszej marki na zewnątrz zależne jest od zaangażowania i środków poniesionych na nie. Niemniej jednak prostota i pomysłowość mogą okazać się kluczem do sukcesu. Niejednokrotnie wielkie kampanie reklamowe nie były w stanie dogonić osiągów produkcji znacznie mniejszych tylko dlatego, że te wykazywały się pomysłowością w realizacji ale przede wszystkim jakimś chwytliwym tekstem, który tak wbił się w głowę, że kojarzeni są z niego po dziś dzień. Warto dodać, że łatwo zapamiętywalne logo dobrze wpływa na rozpoznawalność marki. Większość przedsiębiorstw jednak musi skupić się na tworzeniu wizerunku firmy poprzez pokazywanie konkretnych procesów produkcyjnych, jakość, wykwalifikowanie i zadowolenie pracowników, pokazywanie firmy podczas jej ważnych wydarzeń i rocznic, udział w różnego rodzaju konkursach branżowych i zgarnianie nagród świadczących o jakości wykonywanych usług czy za bycie nowoczesnyn bądź ekologicznym w biznesie. Wszystko to będzie wpływało na naszą rozpoznawalność i pozycję w branży a także ogólnie w biznesie, sprawdza się tu zasada im większy jesteś, tym więcej możesz. Dlatego niejednokrotnie kontrahenci zabiegają o swoje względy wiedząc, że we trudnym momencie będzie można się zwrócić o pomoc.
Lubimy naszą pracę i się na niej znamy. Wiemy jak wygląda produkcja filmów wizerunkowych. To co wyróżnia nas nas tle konkurencji to fakt, że tworzymy filmy wizerunkowe z pasją i oddaniem, ponieważ nic nie cieszy bardziej niż dobrze wykonana praca. Wkładamy serce do każdej produkcji. Cenimy kontakt z klientem na cały etapie realizacji, od wstępnych planów po postprodukcje. Stworzenie filmu wizerunkowego danej marki, to dla nas każdorazowe wyzwanie, któremu lubimy stawiać czoła.
Jeżeli chciałbyś wyprodukować film ale nie masz pomysłu na rozpowszechnienie swojego wizerunku, zgłoś się do nas! Stworzymy razem Twoje pierwsze wideo wizerunkowe. Nie jesteś przekonany? Zapoznaj się z naszym portfolio.